پرسپولیس زلزله

محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، درباره برتري يک بر صفر پرسپوليس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که در اولين گام در بازي‌هاي سخت و دشوار ليگ به يک پيروزي شيرين رسيديم. جا دارد به صنعت نفتي‌ها هم خسته‌ نباشيد بگويم که با جوانان جوياي نام مقابل تيم خوب و يکدست ما بد کار نکردند.

وي افزود: مانوئل ژوزه مدت زيادي نيست که در جمع بازيکنان حضور دارد و قطعاً ايشان و بازيکناني که خيلي از آنها تازه امسال به ما اضافه شدند نيازمند زمان و فرصت هستند تا بتوانند چهره واقعي خود را به نمايش بگذارند.

رويانيان تاکيد کرد: مربي ما نياز به شناخت بيشتر تيم دارد تا بتواند ساختار تيمي خود را راحت‌تر طراحي کند. بازيکناني داريم که تاکتيک پذيرند و زمان اندکي است که با مربي جديد آشنا و از فصل بدنسازي خارج شده‌اند، پس شک نکنيد روز به روز بهتر و قوي‌تر خواهيم شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به شرايط جوي آبادان گفت: گرماي 50 درجه و حضور هواداران خونگرم آباداني در ورزشگاه کار را براي هر تيمي دشوار مي‌کند اما خدا را شکر مي‌کنم که به 3 امتياز شيرين رسيديم و گام اول را محکم برداشتيم.

رويانيان ضمن تشکر از بازيکنان پرسپوليس تصريح کرد: من از تک تک آنها ممنونم که بسيار خوب و عالي وظيفه‌شان را انجام دادند. قسمت اين بود که کريمي پاس بدهد و کاظميان گل بزند اما همه بچه‌ها خوب بودند و به همين دليل من به عنوان مديرعامل باشگاه از آنها تشکر مي‌کنم.

وي گفت: من اين برد را به تک‌تک هواداران پرسپوليس تبريک مي‌گويم. اين برد در آستانه ماه مبارک رمضان کام هواداران ما را شيرين کرد و هديه کوچکي براي آنها بود و انشاءالله در بازي‌هاي آينده همين روند ادامه پيدا خواهد کرد. قطعاً بازيکنان ما در بازي‌هاي آينده هماهنگ‌تر و بهتر در زمين حاضر خواهند شد تا بازي‌هاي قشنگي را به نمايش بگذارند.

رويانيان در پايان در مورد تصميم‌گيري براي بازي در ماه مبارک رمضان به فارس گفت: به حرفي که زده‌ايم پايبند هستيم اما بايد ببنيم چه اتفاقي مي‌افتد. بهتر است اجازه بدهيم هواداران ما از اين برد لذت ببرند. هميشه بازي‌ اول حساسيت خاص خودش را دارد و اين برد از لحاظ روحي و رواني براي تيم ما، هواداران و باشگاه پرسپوليس بسيار خوب بود. اميدوارم اين روند ادامه‌دار باشد. ما تازه اول راه هستيم و کار دشواري در پيش داريم اما نگراني وجود ندارد و انشاءالله هر روز که مي‌گذرد بهتر خواهيم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: